diumenge, 8 de juliol del 2012

Juguem amb espuma

Mai havia utilizat l'espuma d'afeitar, de moment no havia tingut la necessitat, la veritat!! Però l'altre dia vaig veure en un blog (que no recordo quin és) que l'utilitzaven com a activitat sensorial amb els nens.



Així que vaig pensar que seria una bona idea de provar amb l'Ona.
Vam buidar l'aigua i la sorra de la taula del balcó que ens vam fer i en un dels recipients vam posar l'espuma.
Pensava afegir-hi colorant per fer-ho més divertit i veure com anava canviant de color...però aquesta espuma era de color blau, per tant, no calia posar res.



Recomano l'activitat al 100% !! La peque s'ho ha passat bomba!! No ha parat de potinejar amb l'espuma, per dintre, per fóra, per les mans, pel cap, picant, amb el rasclet, a la roba.... Ha estat molt entretinguda. Embrutar-se d'aquesta manera li encanta! (i a qui no??)





Reconec que veure-la disfrutar d'aquesta manera m'ha fet una mica d'envejeta...així que no m'he pogut resistir i m'he afegit a la festa! Hem estat les dues pringant-nos una mica...qué guai! La sensació és una passada, súper agradable i a més fa una oloreta...



 Al final, hem hagut de dir prou perquè l'Ona pretenia pulular per tota la casa amb les mans plenes d'espuma, deixant la seva grapa per tot arreu...i sincerament, jo no tenia masses ganes d'anar al darrera netejant!
Li he promés que un altre dia repetirem, segur. Per tant,s'ha quedat convençuda i ha acceptat netejar-se. Les promeses són sagrades, i jo la cumpliré (no sé si tinc més ganes jo o ella) i a  veure si trobo espuma blanca i així podem posar-hi color.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari