dilluns, 7 de gener del 2013

A tope amb les majúscules!



Tenia unes teles de mostra que em va regalar una senyora d'una botiga que tancava. Les tenia donant voltes i no tenia molt clar en què fer-les servir...

Però veient que n'hi havia moltes, vaig pensar en escriure en cada un, una lletra en majúscula. vaig poder fer tot l'abecedari, repetir vocals i algunes de les consonants més habituals.

Un dia les vam estar mirant i dient els noms i a partir d'aquí vam fer una sessió de joc "salto fonètic", és a dir, vam posar les lletres fent cercle i la Ona a dintre. Jo li deia una lletra i ella havia de saltar sobre quan la trobés. Així vam estar una bona estona saltant, aprenent i fent l'indi (tot s'ha de dir)...vam parar quan el joc es va tornar una mica perillós i descontrolat....



Un altre dia vam provar posant les lletres les unes al costat de les altres i jo li deia el nom i ella les anava buscant... tota una sessió d'exercici físic i d'oïda...vam acabar ben esgotades...perquè ja us podeu imaginar....aquestes criatures són incansables!!jaja




Ja aniré pensant altres opcions que ens poden donar aquestes tela-lletres...potser quan en sàpiga més anirem formant noms o posant un nom a mitges i que ella l'acabi de posar la lletra que falta,...no sé,...ja aniré rumiant....ei! que si algú se li ocorren altres idees, que les digui que jo estaré encantada!

2 comentaris:

  1. Quina bona idea posar-les a terra!!
    nosaltres també en tenim d'aquestes i les fem anar per construir paraules tot estenent-les com si fossin roba, en un estenedor petit , amb pinces, per si et serveix la idea.

    Una abraçada !

    ResponElimina
  2. M'agrada la idea!
    me la apunto. Gràcies!

    ResponElimina

Deixa el teu comentari