diumenge, 28 d’abril del 2013

Llenç (lienzo) personalitzat


Vaig veure aquesta activitat aquí i no em vaig poder resistir a fer-la amb la peque. És molt senzilla però l'efecte que té, val la pena, de veritat!

Es necessiten pocs materials:

- càmera de fotos
- impressora
- paper aironfix
- pintura acrílica
- llenç o lienzo
- estisores, pinzells, rodets,...

El primer pas és "intentar" fer una foto amb el protagonista de perfil....dic intentar perquè si ja és difícil fer una foto als petits sense que es moguin...imagineu-vos fer una foto de perfil!! És gairebé missió impossible però després de noséquantesmil fotos, vam aconseguir un prou bona que quedés ben definit el perfil.

Un cop tenim la foto, la passem a l'ordinador i la imprimim...però...atenció!! la imprimirem directament al paper aeronfix sobretot tenint en compte que la part impresa serà la cara on hi ha el paper, NO la del plàstic!

Ara s'ha de tallar amb molta cura, perquè no perdem cap detall del perfil.




Un cop retallat, s'enganxa amb molta cura al llenç. Tenint en compte de col·locar-lo el més recte possible...ejem, aquest serà un consellet que m'aplicaré la propera vegada que el faci!





Ara ja es pot  pintar tot, tot amb pintura acrílica. La Ona va escollir el lila i es va posar mans a la feina amb el rodet. Després vam seguir amb el pinzell. Quan no va voler seguir més, jo vaig continuar tapant bé tot el blanc. Li vaig deixar el final perquè ella seguís, i amb molta traça ho vam acabar entre les dues.



Quan ja està sec, es treu amb molt de compte l'aeronix i....


i....vualà!! Màgia!! Ja tenim aquest genial retrat!!
I lo bo del cas és que la Ona s'ha reconegut dient "sóc jo, sóc jo!!"


A mi, personalment m'encanta!! Queda molt xulo i a més és força original. A més, té l'al·licient que es pot fer una altre cop quan hagi passat temps, per veure els canvis i com van creixent.

8 comentaris:

  1. M'encanta!! Aquesta activitat la copiarem segur!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Oi tant!! Us ho passareu molt bé i segur que us agradarà el resultat!
      Muxets!!

      Elimina
  2. Que bé us ha quedat! Em sembla que nisaltres també la farem!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies!! Si ho proveu us agradarà moltíssim! Ja em direu!
      Muxets!!

      Elimina
  3. Estel avuí he descobert el teu blog felicitats! t'he deixat un premi al meu blog quan vulguis el pots passar a recollir!

    Felicitats

    Sonia
    www.knitandlove.blogspot.com.es

    ResponElimina
  4. Ostres a mi també m'agrada molt! Fàcil, divertida i els ha d'encantar! M'ho apunto, en algun moment també la farem.

    ResponElimina
  5. ohhhhhhhhh! quina idea tan maca. Crec que ho intentaré fer.
    salutacions

    ResponElimina

Deixa el teu comentari